Misleiding bij overstap telefonie

Date: april 17, 2012 Author: frank Category: Telemarketing Comments: 0

De OPTA ontvangt nog steeds veel klachten over telefoonproviders. Ondernemers sluiten ongewild een contract met een andere telefoonprovider na een telefoontje van een callcenter. Zij dachten te maken te hebben met hun huidige aanbieder en hadden niet in de gaten dat ze een antwoordkaart van een andere maatschappij ondertekenden.

Code telemarketing niet voor niets

M-connect juicht het optreden van de Opta toe. Er zit nog veel kaf tussen het koren en dergelijke cowboys verpesten de markt. Is je product of dienst goed, en nog belangrijker is je telefonisch verkoper professioneel, dan hoef je dergelijke praktijken niet toe te passen!

Laat M-connect voor u bellen

Ons callcenter bedrijft telemarketing op een manier zoals het bedoeld is. Op een professionele manier benaderen wij potentiële klanten voor uw bedrijf. Zelfs als zij niet in zee willen met u, laten wij toch een goede indruk achter. En zo hoort het vinden wij!

Geef een reactie