skip to Main Content

Telemarketing B2B

Schakel ons B2B callcenter in en haal een optimaal rendement

Ons Business to Business callcenter zorgt voor effectieve B2B telemarketing. Dit betekent in het kort de telefonische marktbewerking vanuit een B2B callcenter voor bedrijven richten andere bedrijven. Dit betreft het verkopen of reclame maken voor producten, diensten of denkbeelden per telefoon. Via een B2B telefoongesprek wordt vanuit ons callcenter de gebelde persoon verleid tot het gebruiken van een dienst, wat gebeurt door middel van sterke argumenten en benefits. Wist u dat wij u bij M-Connect gemakkelijk nieuwe leads kunnen garanderen? Lees verder en kom alles te weten over ons B2B callcenter.

Hoe gaat ons B2B Callcenter te werk?

Ons B2B callcenter kent een geheel eigen werkwijze. Via een database probeert een ervaren telemarketeer al dan niet via een telemarketingscript een afspraak te maken. Om een goed resultaat uit een belcampagne te halen, zijn er diverse gesprekstechnieken voorhanden. Het is hierbij voor onze callcenter professional een hele uitdaging om de benodigde B2B telefoongesprekken uit te voeren, enthousiast te blijven en geen ergernis op te wekken bij de gebelde persoon. Vooral dit laatste kan lastig zijn. Er wordt immers onaangekondigd gebeld op een moment naar keuze van de telemarketeer. Daarbij is de wet- en regelgeving omtrent ‘cold calling’ de afgelopen jaren flink aangescherpt, wat het voor bedrijven lastiger maakt een telemarketingcampagne te gebruiken. Door onze jarenlange ervaring weet ons B2B callcenter daar als geen ander optimaal mee om te gaan.

Tips voor telemarketing

Een telemarketeer is als persoon uiterst bekwaam om door middel van stemgebruik, taalgebruik en houding tot het gewenste resultaat te komen. Om een gesprek op gang te houden, worden door onze callcenter medewerkers diverse trucs gebruikt. Wij lichten er een aantal voor u uit. Onze B2B telemarketeer:

  • Wacht even wanneer er wordt opgenomen, zodat deze echt de aandacht heeft van de potentiële klant, om vervolgens de introductie te starten
  • Straalt een positieve houding uit door de telefoon
  • Stelt open vragen om het gesprek gaande te houden, zodat dooddoeners als ‘nee’ voorkomen worden
  • Gebruikt geen verkleinwoorden of negatieve woorden, zoals ‘niet’ en ‘geen’
  • Houdt het product op de achtergrond, omdat immers de afspraak verkocht wordt en niet het product
  • Maakt gebruik van zelfvertrouwen

Wanneer deze tips effectief ingezet worden, is de kans groter dat de gewenste afspraak uiteindelijk gemaakt wordt.

Ons B2B callcenter werkt op basis van No Cure No Pay

Wilt u uw B2B telemarketing uitbesteden? Dan zit u goed bij ons B2B callcenter. Wij zijn het enige callcenter dat op een 100% no cure, no pay basis werkt. Uw wensen en belangen staan bij ons centraal. Zo kunnen onze ervaren callcenter medewerkers al snel een kwalitatief hoogwaardige B2B bezoekafspraak voor u regelen. Ook is ons B2B callcenter inzetbaar voor het verifiëren van afspraken, na-bellen van mailings, het afnemen van telefonische enquêtes, het uitvoeren van marktonderzoeken en telefonische verkoop. Ook uniek is dat wij niet volgens een script werken, maar middels een specifieke instructietraining. Doordat wij onze medewerkers voorafgaand breed informeren over uw bedrijf, kunnen wij optimaal interesse wekken bij uw potentiële klanten. Zo garandeert ons B2B callcenter u een topresultaat!

Zet B2B telemarketing van M-Connect in!

Bent u benieuwd wat ons B2B callcenter op het gebied van telemarketing voor u kan bieden? Zet dan vandaag nog M-Connect in. Wij werken op een 100% no cure, no pay basis. Hierdoor betaalt u enkel voor de telemarketing diensten die wij u leveren. Maak ook kennis met ons B2B callcenter en vraag een vrijblijvende offerte aan!