Acquisitie

callcenter medewerker

Acquisitie is een zeer effectieve manier om nieuwe klanten en relaties te werven. Telefonische acquisitie is dan meestal de eerste en belangrijkste stap in het complete acquisitietraject. Wij kunnen door middel van telefonische acquisitie de juiste mensen, op de juiste momenten bij u aan tafel krijgen, zonder dat u er veel aan hoeft te doen.

Acquisitie is lastig en onplezierig

Medewerkers zullen het uitvoeren van acquisitie als lastig en onplezierig ervaren, waardoor het meestal niet effectief en goed gebeurd. Toch is dit aspect een zeer belangrijk onderdeel in het verkoopproces.

Acquisitie uitbesteden is dé oplossing

Acquisitie uitbesteden is voor veel bedrijven een juiste optie. Zo heeft u wel de lusten en niet de lasten! Het voordeel is dat onze medewerkers compleet zijn getraind en het leuk vinden om telefonische acquisitie toe te passen. In nauwe samenwerking met u als opdrachtgever weten onze callcenter medewerkers uw organisatie te vertegenwoordigen alsof zij er zelf deel van uitmaken.

Maak een afspraak!

Met een acquisitieplan dat wij met u afstemmen zorgen wij voor optimale resultaten. Wij nodigen u uit om een afspraak met een telemarketing professional te maken om uw wensen ten aanzien van acquisitie te bespreken. Wij staan graag voor u klaar!