skip to Main Content

Sales medewerker Amsterdam

Callcenter Amsterdam?

Een goed callcenter vinden is nog niet zo eenvoudig en zeker niet in Amsterdam. De kwaliteit van een callcenter hangt namelijk af van de kwaliteit van het personeel. Daarnaast hangt het af van de gebruikte ICT infrastructuur, de telefooncentrale en de huisvesting. Omdat je vanaf de buitenkant niet kan zien wat de kwaliteit van een callcenter is, bieden wij via deze mogelijkheid een offerte aan te vragen voor een callcenter in Amsterdam. Maak gebruik van ons netwerk en profiteer van een onze kennis en en ervaring op het gebied van callcenters.

Verschillende callcenter Amsterdam tarieven

De tarieven van callcenters in Amsterdam verschillen flink van elkaar. Sommige callcenters rekenen een vast uurbedrag waarin de kosten voor het arbeidsloon en alle overheadkosten zijn inbegrepen. Andere callcenters in Amsterdam werken liever op basis van een tarief per gebeld adres. Daarnaast zijn er ook Amsterdamse callcenters die werken op basis van no-cure-no-pay. Het is afhankelijk van de doelstellingen wat het beste tarief is. Een goed callcenter zal daarin ook zeker adviseren.

Een goede callcenter aanpak

Zoals met alles zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden. Dat geldt ook voor de aanpak om een Amsterdamse callcenter in te schakelen. Maar vaak wordt er gekozen om een callcenter in te schakelen voor een pilot om daarna structurele afspraken te kunnen maken. In een callcenter pilot maak je kennis met elkaar en doe je ervaring op met kengetallen die voor het project gelden en typerend zijn voor het callcenter waarmee je de pilot uitvoer.

Callcenter Amsterdam checklist

Om een keuze te kunnen maken uit de offertes van callcenters, kan je de volgende criteria gebruiken:

[list list_type=”ul” list_class=”1″]
  • De hoogte en het soort callcenter tarief
  • Het aantal ‘verwerkte’ adressen per uur
  • Het gemiddelde profiel van de agents
  • De ervaring met doelgroepen en branches
  • Aangesloten bij brancheverenigingen
  • De omvang van het callcenter
  • De werkwijze van het opzetten van een project
  • Referenties in soortgelijke opdrachten
  • Successcores
  • Bereidheid tot performance based beloningen
  • [/list]

    De hoogte en het soort callcenter tarief Het aantal ‘verwerkte’ adressen per uur Het gemiddelde profiel van de agents De ervaring met doelgroepen en branches Aangesloten bij brancheverenigingen De omvang van het callcenter De werkwijze van het opzetten van een project Referenties in soortgelijke opdrachten Successcores Bereidheid tot performance based beloningenOmdat de verschillen van de callcenters in Amsterdam groot zijn, is het zeer aan te raden om meerdere offertes aan te vragen. In deze callcenteroffertes kan je dan de voorgaande zaken met elkaar vergelijken.

    Een bezoek aan het callcenter Amsterdam

    Het is altijd aan te raden om een callcenter te bezoeken. En dan niet alleen die mooi spreekkamer waar je keurig wordt ontvangen, maar kijk ook even op de callcenter vloer zelf. Daar kun je met eigen ogen kijken hoe de sfeer is, wat voor mensen er voor je gaan bellen en met welke systemen zij werken. Als dat overeenkomt met het verkooppraatje en natuurlijk de offerte, dan heb je een goede basis voor een vervolg.

    Een callcenterofferte aanvragen

    Een callcenterofferte aanvragen kost je helemaal niets. Wij berekenen de kosten namelijk door aan de de callcenters die u een offerte willen uitbrengen. Vul daarom de de offerteaanvraag goed en zorgvuldig in. Hoe beter u doet doet hoe scherper de offerte en hoe meer callcenters u een offerte willen uitbrengen.