skip to Main Content

Sales medewerker Rotterdam

Callcenter Rotterdam, betrouwbaar en professioneel

Steeds meer bedrijven maken gebruik van een Callcenter. Goede communicatie tussen klant en organisatie is noodzakelijk, om te concurreren in een bewegelijke markt. Vaak is het goed opleiden van personeel op dit vakgebied een tijdrovende klus. Tijd wat u als organisatie beter kunt besteden. Een Callcenter inhuren met ruime expertise en goed opgeleid personeel biedt voor uw organisatie de juiste mogelijkheden.

Waar houdt een goed Callcenter zich mee bezig?

Ons Callcenter Rotterdam is gespecialiseerd in de volgende onderdelen:

  • Werken met ervaren, enthousiaste en professionele medewerkers.
  • Het maken van bezoekafspraken voor uw medewerkers bij bedrijven en de overheden.
  • Koude acquisitie.
  • Telemarketing.
  • Benaderen van prospects.
  • Wij hebben een moderne ICT infrastructuur met specialisatie op gebied van telemarketing.
  • Klantbeheer telefonisch, mail en social media.
  • Het ‘vertrouwen’ van oude klanten terugwinnen.
  • Uw cliënten maatwerk bieden op de gestelde voorwaarden.

Wat levert het uw organisatie op?

Het levert uw organisatie in eerste instantie veel tijdbesparing op. Daarnaast straalt uw organisatie bij uw huidige en de toekomstige klanten professionaliteit uit. Dit wordt over het algemeen door alle betrokken partijen zeer gewaardeerd.
Wij nemen de acquisitie van u over, die over het algemeen als zeer vervelend wordt ervaren. Daar heeft u dan geen omkijken meer naar.

Efficiënte werkwijze

Uiteraard maken wij ook gebruik van speciale systemen, waardoor wij in staat zijn efficiënt en snel te werken.
Een ander voordeel is de ‘No cure No pay’ werkwijze. Dit houdt in, dat u alleen betaald voor de daadwerkelijk behaalde resultaten. Als overeengekomen afspraken niet voldoen aan de vooraf gestelde eisen, heeft u het recht om deze te retourneren. Uiteraard maken wij dan gratis een nieuwe bezoekafspraak met u. Hiermee onderscheidt ons Callcenter zich ten opzichte van andere Callcenters.

Wat zijn de tarieven?

Sommige Callcenters berekenen een vast uurbedrag en anderen werken met een tarief op basis van gebeld adres. Bij ons is het mogelijk met ‘No cure No pay’ tarief en eenmalig betalen voor een geheel project behoort ook tot de mogelijkheden.
Afhankelijk van wat uw wensen zijn en wat het beste bij uw organisatie past. De kosten worden van tevoren in overleg met u bepaald. Zo bent u ervan verzekerd dat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan.
Voordat wij de opdracht accepteren, komen wij graag langs bij u voor een kennismakingsbezoek. Op deze manier weten beide partijen waar ze aan toe zijn en wat er van hun verwacht wordt.

Vrijblijvend een offerte aanvragen

U kunt door middel van het aanvraagformulier een vrijblijvende offerte aanvragen. Hierna zal één van onze medewerkers zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. U krijgt dan een uitnodiging om persoonlijk een bezoek te brengen aan ons Callcenter Rotterdam. Dan kunt u met eigen ogen zien hoe het bij ons in zijn werk gaat.

Wij begrijpen dat er voor samenwerking wederzijds vertrouwen nodig is en daarom zullen wij er dan ook alles aan doen om u dat vertrouwen in ons te geven. Wij zijn graag het ‘visitekaartje’ van uw organisatie en u bent de klant waar wij mee willen samenwerken!