skip to Main Content

Sales medewerker Utrecht

Callcenter Utrecht, uw klanten in vertrouwde handen

Een goede communicatie met uw huidige en toekomstige cliënten is uitermate belangrijk voor uw organisatie, maar is meestal ook zeer tijdrovend. Telemarketing Utrecht kan op dit gebied veel voor u betekenen en u werk uit handen nemen.
Met het brede dienstenaanbod van ons callcenter kunnen wij het werk van uw salesorganisatie op een professionele manier ondersteunen. Van het werven van klanten tot en met het maken van bezoek afspraken voor uw salesorganisatie, wij kunnen het voor u verzorgen. Ons callcenter staat garant voor een optimale serviceverlening aan ú en uw klanten.

Wat kunt u verwachten van callcenter Utrecht?

Ons callcenter biedt u een professionele en gespecialiseerde serviceverlening in:

[list list_type=”ul” list_class=”1″]
  • Telemarketing, waaronder ‘koud’bellen, nabellen van mailings, leads en telefonische benadering van prospects;
  • maken van bezoekafspraken voor uw medewerkers met uw (toekomstige) klanten; klantinformatie checken; onderhouden van klanten contacten via telefoon, of bijvoorbeeld social media en e-mail;
  • het werven, beheren en zelfs terugwinnen van klanten.
  • [/list]

    Indien gewenst kan ons callcenter de cliënt maatwerk bieden volgens door hem aan te geven criteria. De ervaren telemarketeers van ons callcenter kunnen uw salesorganisatie een professionele steun bieden op diverse terreinen. Uw organisatie en uw salesteam kunnen hierdoor effectiever aan de slag.

    De voordelen voor u.

    Callcenter Utrecht houdt zich specifiek bezig met telemarketing. Onze bedrijfsprocessen zijn hier specifiek op ingesteld en mede hierdoor kunnen wij efficiënter en sneller opereren dan misschien binnen uw eigen organisatie mogelijk is. De ICT- en infrastructuur van ons callcenter is modern en speciaal ingericht voor de telemarketing. Onze cliënten profiteren tevens van het professionalisme van de speciaal getrainde medewerkers van telemarketing Utrecht. Voor u dus geen extra investeringen in infrastructuur en vakkundig opgeleid personeel. Uw medewerkers kunnen zich concentreren op hun hoofdtaken, terwijl uw klanten bij ons in goede en vertrouwde handen zijn!

    De kosten.

    Bij Callcenter Utrecht weet u altijd vóóraf exact waar u aan toe bent. Aan de hand van uw opdracht en de complexiteit van de werkzaamheden, wordt het tarief bepaald. In overleg met u wordt bijvoorbeeld bepaald of een stukstarief (bijvoorbeeld per bezoekafspraak of klantadres), uurtarief of een tarief voor een geheel project in rekening wordt gebracht. Een en ander natuurlijk geheel afhankelijk van uw wensen. Alvorens een opdracht te kunnen accepteren, bezoeken wij onze cliënten graag voor een verkenningsgesprek. Zo kunnen wij u goed adviseren over onze mogelijkheden en hoe wij aan uw wensen kunnen voldoen.
    Al nieuwsgierig? Vul de offerte aanvraag in en onze medewerkers nemen zo snel mogelijk contact met u op!

    Vrijblijvende kennismaking.

    Het inschakelen van een callcenter houdt in, dat de cliënt een stukje van zijn bedrijfsproces in onze handen legt en hierbij speelt vertrouwen een zeer belangrijke rol. Wij zijn ons bewust van het geschonken vertrouwen en proberen zo veel mogelijk met de cliënt mee te denken. Wij willen namelijk uw partner in telemarketing zijn. Onze telemarketeers zijn het ‘visitekaartje’ van uw organisatie in het contact met uw klanten. Wij zijn ons daarvan terdege bewust. Nieuwe cliënten nodigen wij uit een vrijblijvende afspraak met ons te maken voor een bezoek aan ons callcenter. Overtuig u dat callcenter Utrecht het geschonken vertrouwen waard is!